dilluns, 17 de novembre del 2008

Les meves activitats del JCLIC

Hola a tothom,





Des de l'assignatura de Noves Tecnologia hem hagut de confeccionar unes activitats amb el programa Jclic,el projecte havia de tenir com a mínim 4 activitats,ordenades de menys a més dificultat, i en aquestes haviem també d'incloure imatges i sons,i un cop finalitzada penjar-la al bloc, i aquí estem!!


Cal a dir,que tot i que sembla un programa senzill,és molt complexe i que porta hores de feina.


Al principi vaig tenir certes dificultats,però un cop vaig aconseguir descobrir a fons el programa,m'ha semblat una activitat molt interessant,una eina molt útil en els mestres per a utilitzar a les aules.I per als nens molt innovadora i motivadora.



La meva activitat ,pot ser útil per treballar les matèries de medi natural i de català,i pot anar dirigida a nens d'educació primària,cicle inicial o cicle mitjà.


El que vull aconseguir és que coneguin les fruites i les verdures,que sàpiguen quina importància tenen per al nostre organisme,i així de manera dinàmica i jocs poder arribar a canviar la imatge que tenen els nens de les verdures i les fruites,aleshores he fet activitats diverses,com identificació,relacionar,associar entre d'altres.I per la matèria de català he volgut fer activitats relacionades amb l'accentuació de les paraules, aleshores he creat activitats perquè puguin practicar un cop conèixen quines són les normes d'accentuació amb activitats diverses;d'informació,d'identificació,de completar textos,sopa de lletres entre d'altres.


Així que res, aquí us deixo l'enllaç de la pàgina web,on trobareu la meva activitat jclic.

http://grups.blanquerna.url.edu/NTAE-1D/jessica