dijous, 18 de desembre del 2008

...SESSIONS DIDÀCTIQUES...

Hola !!

Bé cada vegada falta menys per acabar aquesta assignatura...han passat mesos des del primer dia que vaig crear aquest bloc i puc dir que la meva visió respecte les TIC ha canviat de manera favorable.
Però abans de fer una conclusió final de l'assignatura,m'agradaria comentar una mica el que hem fet al llarg d'aquestes dues últimes setmanes a les classes de NTAE.
Per grups hem anat exposant el nostre treball que ens havia estat assignat a principi de curs.
Els temes han estat:edu3.cat,xtec,jclic,youtube,presentacions,la radio i per últim el meu grup amb la sessió didàctica de la pissarra digital.
Crec que els grups hem fet un gran treball i hem assolit els objectius que ens havíem proposat en un inici.
Personalment m'han servit de molt algunes de les sessions, ja que d'alguns temes que treballàvem no en tenia cap tipus de noció,com és el cas de la pissarra digital interactiva,el tema que al meu grup ens va tocar.Jo mai abans habia vist ni havia utilitzat cap pissarra digital interactiva.
Aleshores per a mi ha estat molt interessant.Al principi no pensava que aquestes fossin millors que les pissarres convencionals,però després d'haver realitzat el treball i de veure els avantatges i les aportacions pedagògiques que comporta tenir una PDI a l'aula,he acabat el treball pensant que és una bona eina per al mestre i també per al nen.Sempre que el mestre faci un bon ús serà de gran aportació pedagògica,perquè tampoc serveix de massa disposar d'una PDI i per tant tecnològicament hi ha hagut un canvi però per altre banda la utilitzem de la mateixa manera que una pissarra tradicional.Aleshores cal dir que el professor ha de ser conscient de la eina de suport de què disposa i de les moltes coses que pot arribar a fer amb aquesta,introduir videos,sons,imatges... tot una sèrie de coses que fa que el nen estigui més atent i més motivador i que hi hagi més interactivitat.
La pissarra digital interactiva no s'ha fet per a substituir la pissarra convencional,s'ha fet per a reforçar-les.
Quan hem exposat el treball hi havia més gent amb aquesta mateixa opinió en un principi però que al final han vist les gran aportacions que pot suposar tenir aquesta eina a les aules.


Fins a la pròxima....BON NADAL.....!!